Nyt pinnalla: Panostajan uudet nettisivut avaa pintaa syvemmältä

Panostaja julkaisi maaliskuun puolessa välissä uudet kotisivunsa. Panostaja-sivuston toteutus on Motley Agencyn ja videot Mainostoimisto Värikkään.

Sisältö on syntynyt Panostajan sisällä, tekstit ovat kehitysjohtaja Minna Telanteen ja sijoitusjohtaja Juha Sarsaman käsialaa. Näin korostuu Panostajan oma kieli ja halu puhutella yrittäjiä.

Panostaja keskittyy suoraan ja mutkattomaan viestintään. Yhtiö haluaa kertoa yrittäjille avoimesti arvoistaan ja tavastaan toimia. Etusivu onkin poikkeuksellisesti suunniteltu tätä tavoitetta ja lukijaa ajatellen. Viesti on selkeä: tätä Panostaja tarjoaa ja tämän takia Panostaja kannattaa ottaa kumppaniksi. 

Yritysten kasvua tukevan sisällön korostaminen on luonnikasta, koska sehän on Panostajan keskeinen tehtävä. 

Etusivun lisäksi uusia sivuja ovat Yrittäjälle– ja Meistä-sivut. Näistä osioista löytyy syvällisempää tietoja yhtiön yrittäjälle ja yritykselle tuomasta lisäarvosta ja esittelyt Panostajan ihmisistä ja asiantuntijaverkostosta.  

Uutta kotisivuilla on myös videoiden käyttö. Etusivun otsikkovideo on näyttävin visuaalinen uudistus. Siinä kuin myös henkilöstöstä otetuissa uusissa valokuvissa korostuu ihmisten ja heistä muodostuvan tiimin merkitys. 

Videot elävöittävät sivustoa ja niitä on luvassa lisää. Kiinnostavimmat yrittäjätarinat voidaan toteuttaa jatkossa yhtälailla videoina kuin jo tuttuina blogeina. 

Tuttuus Panostaja-sivustolla säilyy Sijoitukset-, Sijoittajille- ja Ajankohtaista-sivujen kautta.  

Uusi sivusto on herättänyt kiinnostusta ja saanut hyvää palautetta. Erityisesti sen selkeyttä on kiitetty. Käy tutustumassa!