Digitalisaatio vahvistaa asiakastyytyväisyyttä

Digitalisaatio vahvistaa asiakastyytyväisyyttä 

Olemme Flexim Securitylla tehneet paljon analyysiä siitä, miten digitalisaatio tulee vaikuttamaan toimintaamme. Kuten millä tahansa alalla, digitalisaatio tarjoaa mielettömät mahdollisuudet parantaa tuotteiden ja palveluiden asiakasystävällisyyttä. Kehittyneet toiminnot parantavat myös yhtiön tuottavuutta, mikä puolestaan lisää edelleen mahdollisuuksia palvella asiakkaita paremmin.

Panostajan merkitys palveluidemme kehittämisessä näkyy edelleen, vaikka siirryimmekin viime kesänä pois sijoittajaomistajamme suojista. Panostajan ansiosta pääsimme kasvattamaan digitaalista huippuosaamistamme erilaisten koulutusten ja verkostojen kautta. Digitaalisen maineemme kehittyminen on houkutellut joukkoomme lahjakkaita osaajia. Nyt investoimme joka vuosi kymmenisen prosenttia liikevaihdostamme tuotekehitykseen.

Tärkeimpänä tavoitteenamme on valjastaa tekniikka palvelemaan ihmisten helppoa ja huoletonta kulkemista. Ratkaisuiden tulee pystyä mukautumaan asiakkaan eri tilanteisiin.

Uuden ajan käyttöliittymä

Puhumme Fleximillä paljon uuden ajan käyttöliittymästä, jossa tunnistaminen, avautuminen, lukitseminen ja valvominen voidaan yhdistää yhdeksi kokonaisuudeksi.

Erityisesti olemme tehneet paljon töitä oven avaamisen helpottamiseksi. Etenkään vanhuksille, lapsille ja liikuntarajoitteisille ei ole kovin käyttäjäystävällistä kaivaa taskun pohjalta terävää metallipalaa ja työntää se pieneen koloon sekä vääntää ja vetää voimakkaasti.

Yksi tärkeimmistä saavutuksistamme onkin ollut avaimien muuttaminen sähköisiksi. Ovia voidaan jo avata sormeen asetetun sirun avulla, ja lisäksi käytössä on erilaisia kosketusnäytöllä toimivia mobiiliratkaisuja, sormuksia ja rannekkeita. Asiakkaat ovat tyytyväisiä, kun avaimet eivät ole enää koskaan hukassa. 

Älykäs teknologia laajentaa tarjontaa

Uskon, että tulevaisuudessa tarvitsemme digitalisaation myötä enemmän aikaa luovalle työlle, jotta voimme havaita asioita ja ilmiöitä, jotka eivät ole vielä tapahtuneet. Lisäksi toivon, että verkostot alkavat luoda täysin uudentyyppistä tarjontaa yhdessä yhteisten asiakkaidemme eduksi.

Fleximillä aiomme jatkossa tuoda teknologioihin lisää älyä, jolloin voimme luoda entistä enemmän uusia ratkaisuja. Nämä ratkaisut tulevat muuttamaan ja laajentamaan tarjontaamme merkittävästi seuraavien kuukausien ja vuosien aikana.

Meille on tärkeää olla toimialamme suunnannäyttäjä. Digitalisaatiota hyödyntämällä voimme saavuttaa tavoitteemme, sillä digitaalisuus mahdollistaa jatkuvan tuotteiden, palveluiden ja ratkaisujen kehityksen.

Digitalisaation ohella palveluidemme tärkein kriteeri on asiakaslähtöisyys, ja on ollut hienoa huomata, kuinka vahvasti nämä kaksi liittyvät toisiinsa ja ylläpitävät Fleximin mainetta palvelutalona.